ZDJĘCIA UNIKALNE A OPTYMALIZACJA STRONY WWW

Przepraszamy, ta strona jest w przebudowie, w związku z restrukturyzacją branżową firmy w trakcie zawieszenia działalności.

Na czym polega unikalność zdjęć

W kontekście optymalizacji i pozycjonowania  bardzo istotne jest to, aby fotografie zamieszczone na naszej stronie były niepowtarzalne i nie występowały na innych stronach. Jeśli chcemy mieć profesjonalną, dobrze funkcjonującą stronę www, to nie ma żadnego sensu zamieszczanie na niej ogólnodostępnych plików z płatnych lub darmowych banków zdjęć. Niektórzy fachowcy przestrzegają, że ogólnodostępne zdjęcia, masowo przesiewane przez roboty wyszukiwarek, są traktowane jako duplikaty. Takie fotki nie tylko nie pomagają, ale wręcz powodują mniejszą widoczność  strony w wyszukiwarkach internetowych. Z tego względu najlepszym rozwiązaniem jest zamieszczanie  zdjęć autorskich wykonanych pod kątem danej strony.

Przygotowanie zdjęć do optymalizacji SEO

Nawet najlepsze zdjęcia autorskie, nie przyniosą żadnych korzyści, dla efektywności wyszukiwania strony www, jeśli nie zostaną odpowiednio przygotowane pod kątem SEO, dlatego nasza usługa nie kończy się  na sfotografowaniu obiektu i cyfrowej obróbce zdjęcia. Każde zdjęcie poddajemy procesowi specyficznej optymalizacji, której celem jest zaprezentowanie na stronie www obrazu, który będzie się szybko otwierał i wyróżniał na tle konkurencji wyjątkową wyrazistością. Dowodem tego są zdjęcia zamieszczone na naszych stronach – Foto-hotel.pl

Komu polecamy nasze zdjęcia ?

Naszą usługę polecamy wszystkim właścicielom stron, którzy chcą być lepiej widoczni w wyszukiwarkach i osiągać dzięki temu wymierne korzyści. Dotyczy to  firm, wszelakich instytucji i osób prywatnych. Dodatkowym atutem, jest możliwość nadania stronie niepowtarzalnego osobistego  klimatu, dzięki któremu wzrośnie prestiż, wiarygodność i rozpoznawalność właściciela witryny  w lokalnym środowisku.

 

 

Każde wnętrza domu, hotelu, apartamentu, pensjonatu, salonu, czy sklepu są usytuowane w otoczeniu architektoniczno-krajobrazowym. W marketingowym planie sprzedaży nieruchomości, czy też

 

Eksperci zajmujący się marketingiem podkreślają wielką rolę dobrej jakości zdjęć  zamieszczanych  na  portalach  ogłoszeniowych. Oto cytat z Yield Planet  ,, Dobre  zdjęcia pokoju zwiększają ilość rezerwacji.  Zaraz  po  cenie, to właśnie zdjęcia pokoju biorą udział w podjęciu decyzji o rezerwacji przez użytkownika w internecie.”  Inni fachowcy  podkreślają  też  wagę  zdjęć  łazienek hotelowych,  tymczasem w niektórych ogłoszeniach, bardzo  eksponowane są piękne zdjęcia okolicy, fasady hotelu, restauracji,  zaś  fotografie  wnętrz  są  jakby schowane w cieniu, z powodu fatalnej  jakości. Trudno się temu dziwić, gdy fotki  są  zbyt ciemne,  a  w oknach prześwietlone;  zamiast firanek i ram okiennych lśnią wielkie białe plamy. Inne fotografie mają złą ostrość i przebarwienia. Często spotyka się też zdjęcia  bardzo obcięte od góry i dołu, w wyniku braku profesjonalnego sprzętu umiejętności fotografa. Typowym  błędem  jest zamieszczanie fotek,  które zamiast faktycznej przestrzeni pokoju, prezentują jego fragmenty. Jeszcze gorzej jest z łazienkami, których fotografie są bardzo wąskie, niemal miniaturowe. Zwykle prezentują   jedno urządzenie np.  kabinę prysznicową lub wannę, a poza tym, często są nadmiernie szare.  Na takich zdjęciach nawet najpiękniejsze łazienki  sprawiają  wrażenie brudnych, a najpiękniejsze pokoje wyglądają ponuro, odstraszając potencjalnych klientów.

Schemat  powstawania   zdjęcia  z  okrojonym  pomieszczeniem,  zrobionego z użyciem  nieodpowiedniego  obiektywu,  przedstawia  pierwsza  z  fotografii  na  niniejszej  stronie, z napisem Home Staging.  Łatwo  zauważyć,  że   kadr  obejmujący  fragment   wnętrza,  tylko  w  minimalnym   stopniu   przekazuje  wizualną informację  o  prezentowanym  pokoju.  Takie zdjęcie  ma dużą wadę  marketingową. Jest bowiem  oczywiste,  że  potencjalny  nabywca  mieszkania lub klient  hotelu,   chce  zobaczyć  na fotografii  całą   przestrzeń wnętrza,  a  zdjęcia   przedstawiające  pokoje  w  odrębnych  kawałkach  zainteresują  go  na  tyle, na  ile  osoba  kupująca  auto  zwróciłaby  uwagę  na  fotografie  prezentujące  wyłącznie   fragmenty  samochodu.

Sprzedając lub wynajmując  mieszkanie,  dom,  pokoje noclegowe,  lokal użytkowy,  nie musisz  ponosić wielkich  wydatków;  inwestować  w  remont  kapitalny,  czy  kosztowną  aranżację  wnętrz.  Pomożemy   Ci   metodą  home  staging ,  która  polega  na  uświetnieniu  marketingowych  walorów obiektu, przy  znikomym nakładzie  środków  finansowych.  W wielu przypadkach, taki manewr  powoduje wzrost odwiedzin  ogłoszenia w internecie   nawet  o kilkaset procent, wskutek czego  szybciej dochodzi do transakcji, czy też rezerwacji. Nie jest przypadkiem, że  dobre  agencje nieruchomości i menedżerowie hoteli zlecają wykonanie fotografii profesjonalistom, a ich oferty przyciągają wzrok kupujących i wyróżniają się spośród wielu innych, byle jakich ogłoszeń.

Portal MarketingHotel.pl w artykule ,,Hotel na Bookingu – jak to działa ? ” doradza menedżerom hoteli. ,, Postarajmy się dostarczyć do Booking.com jak najlepszej jakości fotografie wyróżniające się szczególnie na tle naszej bezpośredniej konkurencji. Warto w ten element inwestować.”

Wyróżnij się zatem również i Ty na tle swojej konkurencji, bez względu na to czy wynajmujesz pokoje gościnne, hotelowe, biurowe, czy też sprzedajesz mieszkanie swoje lub jako pośrednik. Jeśli nawet dzisiaj nie masz problemu z klientami, to musisz mieć na uwadze fakt, że rynek się zmienia i rozwija, a Ty nie możesz pozostać w tyle. Nowe hotele, nowe kwatery i inne nieruchomości komercyjne,  powstają jak grzyby po deszczu, a na rynku pozostaną Ci, którzy dbają o wizerunek i doceniają znaczenie marketingu, dlatego przejrzyj dobrze przygotowane oferty swojej konkurencji i dorównaj do ich poziomu. Zadzwoń zatem do nas już teraz i zamów wykonanie bezpłatnych zdjęć próbnych. Umowę zawrzemy dopiero po Twojej akceptacji.

Gwarantujemy, że fotografie  będą  przejrzyste,  jasne,   w  dobrej  kolorystyce  i co niezmiernie ważne,  obejmą  kadrem   przestrzeń   salonu  czy  sypialni – z widoczną podłogą  i sufitem. Co istotne,  nawet zdjęcia łazienek będą duże i zaprezentują wnętrza w pełnej okazałości, stosownie do ic