Eventowe hotele i restauracje Lublina z komfortową ofertą konferencyjną i szkoleniową – Foto-hotel.pl 2022
Niniejsza strona prezentuje komfortowe hotele Lublina i wykwintne restauracje, oferujące luksusowe warunki do organizacji eventów, konferencji, imprez integracyjnych, prezentacji, czy też szkoleń. Tutaj się dowiesz w jakim hotelu i restauracji można wynająć kameralną salę na bankiet lub wystawną kolację biznesowa, a w jakim – dużą salę na wielki event firmowy, korporacyjny lub kulturalny. Ponadto, zasięgniesz informacji w której restauracji można zorganizować duże przyjęcie weselne lub mniejszą uroczystość rodzinną. Warto też wiedzieć, które z restauracji hotelowych prowadzą cateringową obsługę szkoleń i konferencji, jakie odbywają się poza obiektem. Dotyczy to również wielkich eventów na kilkaset, a nawet tysiąc osób.
Z uwagi na to, że strona nawiązuje do tematyki kulinarnej, stanowi ona część Przewodnika Foto-hotel.pl.
Wykaz hoteli i restauracji Lublina, które organizują eventy firmowe, konferencje, szkolenia i wystawne przyjęcia
Oto nasze propozycje na wybór hotelu i restauracji w Lublinie, na organizację szkolenia, konferencji lub innego eventu.
Alter Hotel Lublin & SPA z Restauracją 16 Stołów

Hotel Alter z Restauracją 16 Stołów stwarzają ekskluzywne warunki do organizacji średniej wielkości eventów, szkoleń i wystawnych przyjęć. Trzeba podkreślić, że sama lokalizacja hotelu na Starym Mieście w Lublinie jest wielkim atutem dla wypoczynku po intensywnej pracy. Co się zaś tyczy warunków lokalowych w kontekście eventu, to największa, klimatyzowana sala konferencyjna, ma powierzchnię 110 m2 i mieści do 70 osób. Sala Vinoteka ma 38 m2 i mieści do 20 osób, zaś VIP room ma 35 m2 i jest przeznaczony dla małych grup, do 16 osób. Taką samą wielkość ma Apartament Piotra Bonieckiego. Obsługę kulinarną konferencji, szkoleń i wystawnych przyjęć, zapewnia słynna w Lublinie, znakomita Restauracja 16 Stołów. Restauracja zadomowiła się w Hotelu Alter z końcem roku 2021, w miejscu poprzedniej restauracji EGO. 16 Stołów preferuje dania kuchni polskiej, która nawiązuje do regionalnych smaków lubelskich.

Obejrzyj galerię ze zdjęciami Alter Hotel Lublin & SPA i okolicznych atrakcji turystycznych
IBB Grand Hotel Lublinianka z Restauracją Nieznana

IBB Grand Hotel Lublinianka to czterogwiazdkowy obiekt o uznanej marce. Jego standard zadowala najbardziej wybrednych klientów. centrum konferencyjne hotelu składa się z trzech sal. Największa Sala Lublinianka ma 115 m2 i w ramach eventu może pomieścić 120 osób. Sala Biblioteka jest natomiast przeznaczona na szkolenia, konferencje i przyjęcia dla grupy średniej do 40 osób. Najmniejsza Sala Ambasadorska jest przeznaczona na bankiety i przyjęcia okolicznościowe dla małych grup – do 15 osób. Obsługę kulinarną eventów i imprez prywatnych zapewnia Restauracja Nieznana, która serwuje wykwintne dania kuchni z różnych części świata. Pomocna w tym jest również IBB Grand Cafe Lublinianka.
Dodatkową ofertą IBB Grand Hotelu Lublinianka i Restauracji Nieznana, jest cateringowa obsługa wszelkich wydarzeń poza siedzibą hotelu – nawet wielkich eventów dla 1000 osób.

Spójrz na galerię ze zdjęciami IBB Grand Hotelu Lublinianka i pobliskich atrakcji turystycznych
Hotel Ilan z Restauracją The Olive

Czterogwiazdkowy Hotel Ilan dysponuje multimedialną, klimatyzowaną salą na konferencje, szkolenia i seminaria dla 100 osób. Zapleczem kulinarnym dla przedsięwzięć eventowych jest wykwintna Restauracja The Olive, która kultywuje kulinarne tradycje kuchni żydowskiej i staropolskiej oraz hotelowy Salt Lobby Bar.

Zobacz galerię ze zdjęciami Hotelu Ilan i lubelskich atrakcji turystycznych
Hotel Victoria z Restauracją Ogród

Trzygwiazdkowy Hotel Victoria stwarza możliwość zorganizowania dużego eventu – nawet dla 450 osób, jak też małej imprezy dla kilku czy kilkunastu osób. Obiekt posiada 6 sal – od 40 do 480 m2. Sale są doskonale wyposażone pod względem technicznym. Osobliwością jest tutaj Sala Widokowa o powierzchni 40 m2, na XI piętrze hotelu, z której roztacza się widok na przepiękną panoramę Lublina. Od strony kulinarnej, obsługą eventów i wykwintnych przyjęć, zajmuje się hotelowa Restauracja Ogród. Można w niej zamówić klasyczne dania kuchni polskiej, takie jak serwowane są tutaj od wielu lat. Ponadto, menu jest uzupełnione daniami kuchni międzynarodowej.

Przejrzyj zdjęcia galerii Hotelu Victoria i ciekawych miejsc do zwiedzania
Arche Hotel z Restauracją Kulturalna

Trzygwiazdkowy Arche Hotel, to jeden z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych w Lublinie. Jego łączna powierzchnia eventowa wynosi 450 m2, przy czym największa sala konferencyjna ma 322 m2 powierzchni i 3 m wysokości. Istnieje możliwość modułowego dzielenia sali na mniejsze powierzchnie. Hotel jest w stanie obsłużyć event nawet dla 300 osób. Dla małych grup są dostępne dwie sale VIP. Nierozłącznym elementem eventów, szkoleń i innych wydarzeń w Hotelu Arche jest dobre jedzenie, które zapewnia tutejsza Restauracja Kulturalna. Menu restauracji oparte jest na daniach nowoczsnej kuchni polskiej, z regionalną kuchnią lubelską włącznie.

Obejrzyj galerię ze zdjęciami Arche Hotel i lubelskich atrakcji turystycznych

Focus Hotel Premium Lublin dysponuje czterema salami konferencyjno-szkoleniowymi, w których można zorganizować event do 200 osób. Zobacz inne zdjęcia tego hotelu
Hotel Ibis Styles Lublin z Restauracją Legendy Miasta

Zaplecze konferencyjne Hotelu Ibis Styles Lublin należy do największych w Lublinie. Jego łączna powierzchnia wynosi 760 m2, a można z niej wydzielić 7 sal i pokój VIP. Połączenie dwóch największych pozwala uzyskać powierzchnię 235 m2, która pomieści 240 osób. Warto podkreślić, że w Hotelu Ibis można zorganizować bardzo duże przyjęcie weselne dla 300 osóļ. Obsługę kulinarną eventów i przyjęć rodzinnych zapewnia tutejsza Restauracja Legendy Miasta, serwująca dania kuchni międzynarodowej i lokalnej.

Popatrz na zdjęcia galerii Hotelu Ibis Styles i atrakcji w Lublinie
Hotel Forum Fitness SPA & Wellness z Restauracją Forum

Trzygwiazdkowy Hotel dysponuje dużą salą o powierzchni 240 m2, którą można przystosować do eventu lub prezentacji dla 140 osób, szkolenia dla 80 osób lub konferencji dla 70 osób. W sali można zorganizować też duże przyjęcie weselne na 120 osób, przy czym dodatkowe 60 osób może pomieścić hotelowa restauracja, która obsługuje również eventy. Restauracja serwuje dania kuchni europejskiej, ale też regionalno-sezonowe.

Hotel Piano z Restauracją Piano

Trzygwiazdkowy Hotel Piano w Lublinie posiada dwie sale konferencyjne z klimatyzacją o powierzchni 162 m2 i 110 m2. Obydwie sale są przygotowane do organizacji szkoleń i konferencji pod względem technicznym. W Hotelu Piano można też zorganizować różnego rodzaju wystawne przyjęcia biznesowe i rodzinne, w tym wesela do 150 osób. Obsługę kulinarną wszystkich wydarzeń prowadzi Restauracja Piano.

Przejdź do galerii ze zdjęciami Hotelu Piano i atrakcyjnych miejsc w Lublinie
Hotel Trybunalska z restauracją Trybunalska City Pub

Trybunalska w Lublinie, to obiekt kulinarno-noclegowy zajmujący całą kamienicę w Rynku Starego Miasta. Można by rzec, że mieści się w nim wszystko, co jest potrzebne do organizacji wyjazdowej, kameralnej konferencji, szkolenia, czy też innego wydarzenia biznesowego lub rodzinnego. Jedno z pięter zajmuje sala szkoleniowo-konferencyjna, zaś inne – komfortowo urządzone pokoje pensjonatu. Pozastałe kondygnacje zajmuje jedna z najlepszych w Lublinie, restauracja Trybunalska City Pub, która słynie z pieczywa wypiekanego na miejscu, wykwintnych ciast tutejszej cukierni, doskonałej kawy i piwa rzemieślniczego. Do wszystkich atutów Trybunalskiej trzeba jeszcze dodać przepiękne, staromiejskie otoczenie.
Dodatkową ofertą restauracji Trybunalska City Pub jest cateringowa obsługa eventów zewnętrznych, nawet dla kilkuset osób.

Hotel Restauracja Focus

Hotel Restauracja Focus dysponuje dwiema salami: sala konferencyjna o powierzchni ok. 130 m2 – dla 150 osób i sala szkoleniowa – 45m2 dla 30 osób.
Rzuć okiem na galerię zdjęć Hotelu Trybunalska i okolicznych atrakcji turystycznych
Restauracja Browar Lublin

W Restauracji Browar Lublin można zorganizować konferencję lub szkolenie dla 40 osób, ewentualnie przyjęcie rodzinne lub biznesowe dla 54 osób. Sala konferencyjna jest w pełni wyposażona do eventów, pod względem technicznym.
